Het 6.500e OTMV-lid van de OTMV heeft zich inmiddels aangemeld. Het is Sophie Folmer uit Didam welke deze eer te beurt is gevallen. Onze afdelingsvoorzitter Marc Hettinga is daarom samen met landelijk penningmeester Henk Veenstra naar Didam getogen om Sophie namens het Hoofdbestuur te feliciteren met dit feit en haar een bos bloemen met oorkonde te overhandigen. Een en ander viel in zeer goede aarde. Sophie ook namens alle OTMV-leden en het afdelingsbestuur van Gelderland proficiat en we hopen dat je nog heel lang van het lidmaatschap mag genieten.